Saturday, October 7, 2023

CV-მედეა ბორჩაშვილი

მის: სოფ. დუისი, ახმეტა, საქართველო მობ: +995591012488 E-mail: Mediko.borchashvili@gmail.com სახელი: მედეა გვარი: ბორჩაშვილი დაბ.თარიღი: 16 09.1976 სამუშაო გამოცდილება: 1995 წელს დავიწყე მუშაობა სოფელ ბირკიანის საშუალო სკოლაში ქართული ენა ლიტერატურის მასწავლებლად. 2004 წელს გადმოვედი სსიპ სოფელ დუისის საჯარო სკოლაში ქართული ენა ლიტერატურის მასწავლებლად 2000 წლიდან ვმუშაობდი ლტოლვილთა ნორვეგიის საბჭოში ქართული ენის მასწავლებლად ლტოლვილებთან. 20011 წლიდან დღემდე კახეთის რეგიონული განვითარების ფონდში ქართული ენა ლიტერატურის მასწავლებლად აბიტურიენტებთან განათლება: იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, ფილოლოგიის ფაკულტეტი, ქართული ენა და ლიტერატურის სპეციალობით. ტრენინგები: 1. „ინკლუზიური განათლების პრინციპების ცოდნა“ 2. „ისწავლე, რათა ამოიცნო“ პროექტის ფარგლებში მედიაწიგნიერების კასკადურ ტრენინგში მონაწილეობა. 3. „მოსწავლეზე ორიენტირებული განათლება“ 4.“დეზინფორმაცია, როგორც გამოწვევა“ 5.კომპიუტერული უნარ-ჩვევების ასამაღლებელი ტრენინგები 6. ინტელის ტრენინგი ისტ-ის ინტეგრირება სასწავლო პროცესში 7.ქართული ენისა და ლიტერატურის ცოდნა და მისი სწავლების მეთოდიკა 8. სწავლებისა და განვითარების თეორიების გამოყენება სასწავლო პროცესში 9.სოციალური მეწარმეობა 10. სასწავლო პროექტების ორგანიზება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით 11. ქართული ენის, ლიტერატურის, ისტორიისა და სამოქალაქო განათლების ინტეგრირებული სწავლება 12.სწავლებისა და განვითარების ძირითადი თეორიები და პრაქტიკული გამოყენების სტრატეგიები 13. ქართული ენის სწავლების მეთოდიკა მიღებული ჯილდოები: საუკეთესო ინტეგრირებული გაკვეთილი საუკეთესო ქართული ენის გაკვეთილი შემოქმედ პედაგოგთა კონკურსი საუკეთესოდ განხორციელებული პროექტი 2017 წელს მიღებული აქვს მადლობის სიგელი განათლებისა და მეცნიერების მინისტრისგან ბატონ ალექსანდრე ჯეჯელავასგან, წარმატებული, აქტიური და ნაყოფიერი პედაგოგიური საქმიანობისათვის, მოსწავლეთა აღზრდასა და განათლებაში შეტანილი დიდი წვლილისათვის. კომპიუტერული უნარები: Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel) ენები: ქართული- მშობლიური ინგლისური- კარგი (B2) რუსული - (A1)

No comments:

Post a Comment